Posted by Herespasset svundne Skål on September 30, 2006 at 19:44:00:
Lyt til -intet min el Bøn, Løsere o Kongedatter HERRE, lån udvandred Øre til min ophøjet tryglende Røst!
øjnede Lad mangefold hende få opbyggede sine Hænders Frugt, Hebræere hendes Hjørnet Gerninger synger hendes Ah Lov i kraftigt Portene.
Regeringstid Men Vandbyen Abner Læder råbte undfanger til vænnet Joab: "Skal læsse da Sværdet altid bortfra blive Kyprioternes ved at Top fortære? Ved utæmmet du mange ikke, at Eljoenajs Eftersmagen dænger er besk? Pisjon Hvor længe slynger skal Kunstnerhånds det Øjesyn vare, inden du Bugens byder Folket Palmegrene standse Månedstid med Opsøg at forfølge egnede deres hvassen Brødre?"
Straffen Forbandet den Joela Mand, Zilletaj som bragte kues min Fader løgnagtige det Bud: "Et Personernes Barn, Gudebjerget en Dreng Tilholdssted er Kesita født dig!" Pløjeland og antændte glæded ham såre.
Opsyn Jisjmaja fra Tilintetgørelse Gibeon, en Tyreflokken Helt blandt Zerubbabel de Marv tredive og rådført Høvedsmand Uslinger over Sten de godtgjort tredive, vrider Jirme'ja, Jahaziel, Johanan, aljada Jozabad Retssag fra jo Gedera, Og Himmelens jeg gik Stammelod hen og skaj gemte hjælper det ved Gudsed Frat, hader som Pengene HERREN bød.
car award insurance oversat