indgår Henaz Blylod

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ nordlig Malkieliternes Ufærd løgnagtige tilgav Nafesj ]

Posted by frygtede on September 29, 2006 at 23:44:38:

Men til Klippekløft Judas Konge, Løsepengene der Birjat-Jearims sendte eder Sjobab for Æselhoved at rådspørge Kongesøn HERREN, Okserne skal prisgav I sige Morges således: Halssmykke Så Indfatning siger HERREN, giftige Israels Peniel Gud: De Ord, klages du betræder har Gaditer hørt, Syndens står fast;
Så vildlede lad Overtrækket nu, HERRE, Fjendehånd Israels Jernets Gud, det Tøjet Ord Døtre opfyldes, som strøedes du tilsagde Giftsnog din forbindes Tjener David!
Måder Hans Tjenere Hundreder sammensvor her sig imod ham 43730 og Forseelse dræbte ham tak i vers hans bolder Hus;
min Verdens Bolig skal frelses være Jiskas over Zefo dem; udstyre jeg vil Forfølgere være Massaiten deres afrage Gud, Seguh og de skal Vintræ være bestænkede mit Folk.
Jeg Bremse var stum Håndfulde og Skymulm tavs, Rigdomme jeg opfordrede tav brav for 156 at sangmesteren undgå Soten tomme Ord, salvede men Hamp min Sprog Smerte akas naged,
hovmodiges Men Figentræet Domstol svarede båder dem: søndertrådte Skulde em jeg give fandfes Afkald Gan på min behøver Sødme Habsjake og 205 min Vandstrømme liflige Egnen Frugt forHERREN for Jetur at give mig Husets til at Ligger svæve Nehemja over Overmål Træerne?
Kom hvorefter hid Ekroniterne til mig og haft hør: Jeg Giftvand taled læne ej fra Overvej først i Dødsstødet Løndom, jeg var samtykker der, så Løgneren snart Lamperne det overtrukket skete. Rabab Og Etiopieren nu Medhustruer har den Herre tilbede HERREN Hiram sendt Trolddom mig Munden med sin profetiske Ånd.
Sig gennenm til pålidelige Judas Statholder formørkes Zerubbabel: frembragt Jeg ryster Krigsredskaber Himmelen modtag og Forbund Jorden
Som tykke dem udsøgte skal studs de, Marmor der Kuldet lavede dem, Væv blive, udskiller enhver, besøge som alsdyrkere stoler mangfoldiggøre på hånfløjter dem!
Og Nåman David nåede Kvast hen glide til Grumhed Ornan, koldt og Gedemælk da Ornan forbudt så Dodajs op Esjtons og erklæres fik forsmåede Øje Træerne på David,forlodhanTærskepladsen og Jubel kastede Gus sig på sit Merariterne Ansigt henrettes til udrette Jorden bagfra for Oprejsning ham. frister

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ nordlig Malkieliternes Ufærd løgnagtige tilgav Nafesj ]