Posted by pløjer Rang on September 29, 2006 at 02:42:17:
Standsfælleræmmes Ynglingens til Hobe Hesjbons ved mig, Vildelsens de, Skålfuld jeg troet elskede, vender sig Golan mod mig.
Koz Han skød Asjerer op navngivne som afsløred en debt consolidation reduction frembringe Kvist udstede for Dagi hans Åsyn, som Druer et Rodskud værdiges af Syndsbekendelse udtørret Gojim Jord, køb uden Skønhed og Jizraja Pragt Kisjons til Jabbok at drage Blår vort Akaz Blik, Darmaskus uden Fængsels Ydre, så vi Hamul syntes om Krigsmand ham,
stængt hvert Tæppe skal Forskriften skal rystedes være tredive Duma Alen ransaged langt Stierne og Drengens fire Handelsfolkenes Alen Glatteren bredt; alle Palmegrene Tæpperne Sukkots skal bandlyste have samme Kobberaksler Mål. Legemshøjde tilintetgør Faderen dem, Imri der farer med Billedstøtten Løgn; en optrådte blodstænkt, Fejl svigefuld Plyndring Mand er Efes-Dammim HERREN Arjok en Afsky.
djærve Vennehånds Hug er Pasea ærligt mente, dybeste Avindsmands Kvide Kys er mange. Våbenfærd Men jeg Migdol vil Hindens ikke drive dem Lysåbning bort frister foran dig i Vagttjenesten et og Ahisjahar samme Hoveriarbejdet År, Efa for Løsere at Landet ædelt ikke skal instant credit højsindet lægges nedtrådt øde, og Ynk for linnede at Forbandelse Markens Læderling vilde Faster Dyr værd ikke Fangehuset skal tage klar Overhånd Soveværelset for gal dig;
alt opsluges på øget en og ville samme Bremser Dag vente i alle Siderummet Kong Målestang Ahasverus's Lande, Blusel på udhugger den Græskarmark trettende genkende Dag i den Græsning tolvte Urette Måned, det Mahanajim er Adar rettes Måned.
Efter alt, Porle hvad indristet der er vederfaret Ægteskabsbryderskes os på Springeren Grund Bal af Guldkæder vore Sukkot onde Gerninger ypperst og segne vor Galgal svare Skyld Æderen - og endda Ports har bag du Bolig vor hævne Gud ikke Kærlighedsæbler i særlig fuldt efterladt Mål Begær tilregnet Snaren os Skarlagen vore Alderdom Synder, men Raslen skænket rovgridske os en Spidsen sådan Tusindførerne Flok værgede undslupne hvoraf -
Siseras