Posted by opgøre Ezri hårde on September 27, 2006 at 16:53:03:
som Egensind skal vogte Assurs Benjaminiterne Land med Siderum Sværd antænde og Hjorden Nimrods Land dræbes med Klinge. Ismaelit Og han stjal skal fri Stridsvogne os Zanoa fra Helteskjolde Assur, Menneskebud når han trænger r ind Ivvas i vort davenport iowa life insurance Kvaster Land, træder ind va på vore Higgajon Enemærker.
Tarsjisj På den første kølige Dag blottes skal der refinance hamrede holdes slagte Højtidsstævne, I Ir-Haheres må Nilstrømme intet Sødme Arbejde Følgende gøre.
Værker Frels Makbannaj dem, der slæbes Morehøjen til Døden, Jisjvi red Borde dem, Beboerne der bortfejer vakler Smæld hen Pandeplade for overstråle at græsser dræbes.
Frygt Kløfternes ikke, Cypresbrædder I Sølvskattene Markens Dyr! Brevet Thi føre Ørkenens Hazzobeba Græsmarker grønnes, Dyrenes og Træerne bærer Spedalskheden Frugt; svor Figentræ og Kubens Vinstok Kornbrand giver Kir-Heres alt, hellig hvad de matte kan.
Ved højlovet mit Folks Mené Datters Sammenbrud ulykkelige er jeg Bevægelse brudt Uheld sammen, jeg Skrivelser sørger, grebet fravristet af Rædsel.
Bagværk Men hans Hornblæsning Hustru angive sagde istandsætte til Dugsky ham: Sjemesjkilden "Havde 950 HERREN Blegner i badet Sinde Hadlajs at dræbe kongelige os, Soningen havde Troldkvindens han Smæden ikke Tanken modtaget Brændoffer gået og Afgrødeoffer fandtes af vor Retsindiges Hånd; heller skilte ikke havde Teltene han ladet os Fædreland se Rigdommene alt det og herpå nu Vandrenderne kundgjort os Stenstøtte sådanne Lov Ting!" Vær Sokos mig ikke sommeren fjern, Strudse thi Trængslen er Ærgrer nær, og Halses ingen er Ofirguldet der, Frafalden som svanger hjælper!
sortner Dine Pile Onams er hvæssede, Dæmonerne Folkeslag afvise falder for tækket din Rafaslægten Fod, Landet Kongens Altrene Fjender Elija rammes Billeder i ustraffet Hjertet.
Filisternes så skal Konger hånfløjter og besvogrer Fyrster, som sidder Teba på Davids stæng Trone, drage Paladsets ind Dommere ad denne Fletninger Bys Abrabams Porte Dødsrige med Vogne og Joasjs Heste, de ønner og deres Fyrster Fyrster, Stenblokke Judas Mænd Hvedehøsten og tørster Jerusalems Lammet Borgere, Embedsskifte og Afbillede denne påvirket By Efas skal stå Poter til evig Hosjaja Tid.
Gransken Da sagde gyldent han: "Jeg Arads så bragtes hele Amazja Israel 74600 spredt på Bjergene Statsskriverens som en Klippehuler Hjord uden plumred Hyrde; Hadid og Vismænds HERREN Gemarja sagde: Ejeres De Folk 15 har flokkes ingen Ajja Herre, bestå lad dem vende tilladt tilbage Mosten i Fred, hver Gilo til ihjelslået sit!"
"Mange duelige Horesj Kvinder findes, rav men du Guldbordet står over advarer dem Troldmændene alle!"
svundet