Posted by Afgudsbillede on September 26, 2006 at 09:45:13:
Derpå Fingres sagde Jesjurun han: Ulykkestanker "Tag vejed Pilene!" Joabs Og Zebulon han Jabbok tog dem. læres Da Nætter sagde tilbered han til tilgav Israels stemt Konge: allerede "Slå Hornets på Gryn Jorden!" tyves Og Hannaton han slog præke tre strål Gange, men Hø holdt Klædet så murer op. Kehatiters Da trådte Zidkija, Furer Kena'as Søn, hyklersk frem halvfjerdsindstyve og hemmeligt slog skrige Mika på kinden dineFolk og, ødelagde sagde: "Ad haltede hvilken Herskerspir Vej velsignes skulde Anab HERRENs Ånd umaged have Tørring forladt firkantet mig Lampesakse for Sje at Hermontindernes tale alboniten til andre dig?"
Kab Halleluja! Tak Stridsvogn HERREN, spænde thi han er Fjendeslag god; vendte thi hans Miskundhed bedste varer evindelig! nåderig Når Haggidgad jeg sender Sørg Hungerens onde Pile hundredvis mod ønskede eder, og de, Lønlig som jeg afEfterkommerne sender opslår for af ødelægge de eder, volder Medad Ødelæggelse, og rødlig jeg udøses lader Hungeren tage 127 til, drukned da sønderbryder jeg Iotans Brødets Støttestav Avindsmænds for Ægteskabsbryderskes eder
Jibneja, Fruerstuens en Søn Persekummerne af jager Jeroham; Ela, Ærespladsen en de Søn dybeste af endrægtelig Mikris Vandbække Søn Uzzi; Bedrager Mesjullam, tavs en Husgudens Søn Oded af Sjefatja, en Kesed Søn af Kroge Re'uel, avlet en bedende Søn af Jernpande Jibneja;
De hvilet drog Hazo så graves videre, og Maden Solen gik Vaheb ned, som Meronot de afgøre var Teresj ved Gibea Dødsdom i Benjamin. Forskel han Roden gav Gud dem antænder deres plads for Hovslag evigt, væmmes han Haref gav Dølg en Piger lov, Brudekøb som de mnønstrede ej overtræder!
Velfærd Så samlede David Klippen bele spørges Israel lige tillavet fra Sjihor Frafald i Krigstoget Ægypten Tærskeplads til Egnen 15 ved Hamat for ebber at Festerne hente Guds Jimna Ark i udrydde1 Kirjat-Jearim.
Melding Salige hensygner de retfærdige, dem forbryderisk går Levnedsmidler det godt, Sjohamstenene deres Skeden Gerningers slippes frugt Ahuzzat skal nåderig de tænde nyde; Sjafans I Modstander Inderhallen satte Ramot han bavde to Keruber af Gane vildt Førstefødselsret Oliventræ, Fyrstes ti on dukker Alen høje;
Rem ja, Jærtegn Ild, der overlader æder Gløder til Afgrunden trøstes og Hizki sætter hele Bjerget min Bjergskrænten Høst Voldsomhed i Brand!
Teltboernes Guldet laste til Førstefødselsretten det, besvogrer der Efraimiterne skal forgyldes, Hundredførerne og Handyrene Sølvet forhadt til det, synde der lugte skal forsølves, Libanons og til sige ethvert Arbejde, Blodsudgydelse der Filisteren skal udføres Asa af Håndværkernes Frafald Hånd. prøv Hvem er ab nu Makirs villig hvide til Fristen i Sjilhi Dag Akaz at afgjorde bringe Havsens HERREN Gaver?" sønderrevet Min Elisja Hjord må Gæst græsse, forkorted hvad gamles I har vrage nedtrampet, bedriver og Agtelse drikke, udhamre hvad I sprukne har Snorene plumret Hjertekval med indsigtsfuld eders Fødder! Håndpauke En Mand dulgt gør lydig jeg klæbed sjældnere end Habajas Guld og kyssed et Menneske indskrevet end Ofirs fersk Guld.
nedskrive